2012. augusztus 26., vasárnap

Tömény hülyeség... WARNING!!!


Nah én is megkaptam ezt a  bigyót... a szabályokat úgyis ismeritek én meg lusta vagyok kimásolni!:P

11 dolog magamról:

1.             Két lábbal a felhők felett: Nagyon álmodozó típus vagyok. Hatalmas céljaim vannak, és talán azért nevezem őket céloknak és nem álmoknak, mert eddig minden összejött nekem, ha igazán odatettem magam.

2.     Rossz társaság: Tipikusan az vagyok, aki mindig rossz helyen és rossz emberekkel lóg.   Megszoktam már, hogy úgy kezelnek mintha évekkel idősebb lennék, mert 17-18 évesnek nézek ki, ezért már úgy is viselkedem. Megvolt a lehetőség, hogy válasszak, de én inkább sodródtam az árral. Az új barátaim általában idősebbek mint én, én nem sok jót lehet hallani róluk.

  1. Egoista: Nem mások mondják, én mondom! Sokat dörgölték az orrom alá, hogy mennyire tehetséges vagyok a rajzban és az írásban. Én elhittem nekik, ma pedig már tisztában vagyok vele, hogy miben és mennyire vagyok jó. nem szoktam mindenkinek hangoztatni, ezért nem mondanám ezt rossz tulajdonságnak.

  1. Hangulatváltozások: Én nem tudom, hogy ez a tinédzserkor velejárója-e, de nálam van, hogy napszakonként változik a hangulat. Jön az adrenalinlöket, aztán meg a "bassza meg mindenki" hangulat. Nem tudom eldönteni, hogy ez jó-e vagy rossz… általában pörgök.

  1. Megoldom egyedül: Amint mondtam a koromnál idősebbnek nézek ki és nem tudom, hogy hogy viselkedik egy átlag 15 éves de én azért remélem túlteszek rajta. Nem szeretem, ha beskatulyáznak. Nem szeretem ha valamire "nem"-et mondanak nekem, mert szerintem annyira nem szoktam durva dolgokat kérni. Ha tudom, hogy a szüleim valamit nem engednének meg, inkább meg se kérdezem, csak csinálom. Így lett kétoldalt felnyírva a hajam, így lyukasztottam át a fülem többször is, így került septum az orromba, így tudom elmesélni azokat a… "a barátnőmmel leszek" sztorikat.

  1. Laza: Hát, nem sok mindenre mondok nemet az biztos. Akik féltenek, azoknak van okuk rá. Néha én is félek tőle, hogy mi lesz velem később. Ez egyáltalán nem jó. Persze "mindenki csinál ilyeneket" –ezt szokták mondani. De én nem vagyok benne biztos, hogy tényleg MINDENKI csinál ILYENEKET. Attól függ, hogy miről beszélünk.

  1. EMO korszak: Bizony, bizony gyerekek! Szerintem mindenkinek van/volt ilyen. Az emo a túlérzékenységet takarja, és azt hiszem tényleg mindenki, életében van egy ilyen korszak, még akkor is, ha a kinézetével nem követi ezt a stílust. Szóval nekem is volt egy zuhanórepülésem. Mára viszont már totál jól vagyok és élem szerény kis életem…

  1. Túlérzékeny: Annak ellenére, hogy én azzal, hogy mindig kimondom, amit gondolok, egyetlen szóval össze lehet törni. Percek alatt elsírom magam, nem sokáig tudom visszatartani. Utálom, ha gyengének látnak, ezért nem szeretek mások előtt sírni. Ha valaki igazán megbánt abból sokáig gyógyulok, nem két nap alatt leszek megint laza.

  1. No boys, no cry: Olyan tökéletesen boldog vagyok most állandó fiú nélkül, hogy az nem igaz! Komolyan… ha valakinek valami pluszt ad az, hogy szerelmes meg minden, hát oké! Tök jó! Gratulálok, aranyosak vagytok stb. de senkit nem fogok ezért irigyelni. Mert nekem a sírós emlékek jobban megmaradtak.

  1. Elsőre nem én vagyok: Oké, hát ez a dolog emberfüggő, de nem mindenkivel tudom már rögtön az első alkalommal annyira elengedni magam, annyira hogy tényleg én legyek. Az első találkozásnál csomó minden foglalkoztat, és lehet, hogy valami zavaró tényező is befigyel… ezért ajánlom, hogy ha már megvolt az első, legyen meg a második találkozásunk is. A BULIK kivételek, mert ott nem tudom, nem elengedni magam.

  1. Becenév: oké, hát ez egy érdekes dolog, mert nemrég kaptam egy becenevet, viszont rögtön rám is ragadt. Ma már mindenki Joey-nak hív pedig tényleg csak tegnap találta ki ezt nekem a drága barátnőm. Inkább ne menjünk bele, hogy miért Joey, ha valaki ismer az azonnal tudni fogja!

Fuh, uramisten ez durva volt! Akkor most jöjjenek először Dorah_Alien kérdései!

  1. Egy találós kérdés: Egy cowboy ellovagol egy városba pénteken, ott marad három napig, majd elmegy pénteken. Hogy csinálta? Na, jól van, haggyál' már…

  1. Mi lenne az utolsó kívánságod mielőtt meghalsz? Azt hiszem mindenképpen valami önzetlen dolog lenne, hiszen ha már kinyúlok úgyis mindegy… tehát a szeretteim éljenek boldogan, vagy valami ilyesmi.

  1. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre? Kaja, pia, játszótárs… nah ha viszont komolyan akkor az apukámat, asszem ő tutira megmentene onnan!

  1. Mit gondolsz a divat-rajogásról? Miért? Faszság valakiért divatból rajongani! Jobban nem is nagyon fejteném ki a véleményem. Szégyen ha valaki annyira sem tud eredeti lenni, hogy tudja mit szeret igazán.


  1. Pasiideál? Miért? Huh, hát ez egy nehéz kérdés, mert állandóan vergődöm Andy Biersack és Bill Kaulitz között. Ha itt lennének előttem szerintem csak azért választanám Billt, mert már régebb óta "ismerem" és sokkal több személyes "érzelem" fűz hozzá. Amúgy Cam Gigandet is ott van a Top 10-ben…

  1. Mi az az egy szó amivel jellemeznéd magad és miért?  Kiismerhetetlen! Ez egyértelmű, mivel ezt a kérdést nem tudom megválaszolni. Még magamat se ismerem. Kicsi vagyok még ahhoz, hogy bármi felett ítélkezzek, ez az egy szó pedig ezért jellemez jól engem. Nem tudom még milyen ember vagyok jó, vagy rossz… viszont remélem hogy hamarosan már tudni fogok egy jobb választ adni erre a kérdésre.

  1. 'Pakolj és utazz' Ha valaki a kezedbe nyomna egy repülőjegyet, és azt mondaná, hogy ezzel oda mész, ahová akarsz akkor hová mennél legszívesebben? Miért pont oda? Los Angeles! Alap… amerika, mániám van és imádom a melegeket. Californiában nyüzsögnek a melegek, adott a tengerpart, a napsütés és a Kaulitz ikrek! Kell még valami? Nem! Imádom a nagyvárosokat, szóval New York is szóba jöhetne, de a kedvencem LA.

  1. Mi az életcélod? Miért? Híres divattervező AKAROK lenni és ha rajtam múlik az is leszek. LA, NYC vagy Párizs tök mindegy de a három közül valamelyikben fogok egy baszott nagy házban élni. Most lehet nevetni. De akinek ezt mondom az el szokta hinni, mert ismer. Nem olyan vagyok, akit le lehet állítani. Én halálosan komolyan veszem ezt. És persze csak egy tizenöt éves kislány vagyok, de… ott leszek és kész. Megígértem! Jah, és azért ez az "életcélom" mert imádom a divatot, állítólag tehetséges vagyok és ezt szeretném csinálni. Ennyi!

  1. Milyen nyelvet/nyelveket beszélsz a magyaron kívül? Melyik a kedvenced és melyik megy a legjobban?  Fuha… hát angolt és németet tanultam nyolc évig… vagyis azokat kellett volna tanulni. Hiába a TH meg minden gyűlöltem a németet, nem tanultam. Ahogy az angolt se nagyon. Az azért mégis jobban megy de az egyiket se tanultam igazán.

  1. Hová mennél el nyaralni és kiket vinnél magaddal? LA, NYC, Ibiza, Miami, Bahamák… asszem nagy vonalakban ennyi. Talán elvinném a családom bár nem biztos hogy lennék ennyire jóarc. Amúgy magammal vinném… fuh  túl sokan vannak. Legalább 20 embert!

  1. Mi a véleményed a vegetáriánus emberekről? Miért? Nos, véleményem szerint totál rendben van ha valaki így él. A hús nagyon egészséges és nagyon finom, de megértem őket. Én is voltam vega. A klasszikus kérdésre, hogy "miért eszel hala ha vega vagy" csak egy klasszikus válaszom van: "mert az nem hús!" A hal az hal! "De hát a hal is él" azt nem sajnálod?" Mit'tom én, ez egy nagy hülyeség! Igen a hal is él, de nem hús… fogalmam nincs mi ebben a logika, de mindig bele lehet kötni. Aki vega, az vega, ő úgy él aztán annyi! Szóval szerintem semmi nincs abban ha valaki vega, ez ma már nem nagy cucc. De a növény is él, szóval… asszem mindenkinek követ kéne ennie! :D


És akkor Angel kérdései!

  1. Mióta írsz? Hát úgy komolyabban tavaly kezdtem. Az első fanfic-em tavaly február 29-én került fel a blogra, én onnan számolom. Szóval nem rég óta.

  1. Mit szeretsz magadban? Ez kurvajó kérdés, mert nem tudom eldönteni, hogy belső vagy külső tulajdonságról van-e szó. Külsőleg nagyjából elégedett vagyok, az állítólag "egzotikus" arcommal és a "cicás" szemeimmel. Szeretem a szám és a szemfogaim, mert azok sokkal hegyesebbek mint a többi. Belső tulajdonságaim közül szeretem, hogy van önbizalmam és hiszek magamban. Ha szeretek valakit, akkor azt nagyon szeretem és ezt állandóan rázúdítom. Ölelés mániás vagyok, imádok ölelgetni!

  1. Melyik a kedvenc színed? FEKETEEEE!!! És a türkisz.

  1. Van kedvenc dalod és ha igen mi az? Egyértelműen a Drakside Of The Sun! A "Darkside" név nekem nem emiatt jött, de ez a szám ezt is jelképezi számomra.


  1. Mi az első emléked? Őszintén, fogalmam nincs. Vannak kiskori emlékeim, de mind nagyon ködös.

  1. Ha bárkivel elmehetnél vacsorázni akkor ki lenne az? Carl Lagerfeld, Vivienne Westwood, Coco Chanel, Rick Owens és asszem a többi nagy divattervezőt is mind leültetném egy asztalhoz aztán nyomják belém a zsenialitásukat.

  1. Ha lehetne különleges képességed mi lenne az? Passz… csak tudjak elaludni, mikor piás vagyok!

  1. Hol élnél legszívesebben? Los Angeles! Már megint!

  1. Éreztél már pillangókat a gyomrodban? De még mennyit! Egy egész hadsereget! Bár mondjuk azért van különbség szerelmes pillangó és émelygő pillangó között is.

  1. Szeretsz engem? Hát, nem nagyon ismerlek, de azok alapján amiket nekem szoktál írni, igen! Nagyon kevesen fejtik ki ennyire a véleményüket és ez nagyon jól esik! Köszi!

  1. Lököttnek tartasz? Ööö… nem, nem igazán. Csak akkor ha azt akarod, hallani, hogy igen. Mondom, még nem nagyon ismerjük egymást, ettől függetlenül persze lehetsz lökött annyira mint mindenki más. De ahhoz, hogy valakire én azt mondjam "lökött" durván annak kell lenni!

Atya isten! Najó ez durva volt. De bosszuból én is kiküldöm mindenkinek ezeket a hülye kérdéseket! :D

Tücsy, Nani, Rea, Dia, Dóri, Lara

1. Mi a véleményed a melegekről?
2. Top5 pasi?
3. Miért és mikor sírtál utoljára?
4. Sírtál már örömödben? Miért?
5. Mit gondolsz a drogokról és azokról, akik használják őket?
6. Ki az, akit akárhová követnél?
7. Van valamilyen rossz szokásod?
8. Mit gondolsz milyen, leszel 10 év múlva?
9. Mi az, amit mindenképpen meg szeretnél tenni az életben?
10. Elégedett vagy az életeddel?
11. Volt már, hogy valakit igazán megbántottál? (lelkileg)

1 megjegyzés:

  1. Szia. Megjelöltelek, az egyik bejegyzésemben. :) Nézz fel az oldalamra. :) Amint látom te is belelendültél a kérdésekbe, és a válaszokba. :)

    Bocsánat, hogy eddig nem írtam ide, igyekszem rendszeresen olvasni az írásaidat. Nagyszerűen írsz. A rajzod pedig csodás lett. :) Várom a történet folytatását. :)

    VálaszTörlés