2012. március 24., szombat

Aliens...

Hát most mit mondjak? Nem tudtam sírni! Én csak mosolyogtam, izgultam és olyan határtalan boldogság öntött el amit csak ez a négy srác tud kihozni belőlem.
Azt gondolom, hogy ez a videó gyönyörű. Számomra szinte az összesnél gyönyörűbb. Annyira érzelmes. Fellelkesít olyan mint egy áttörés, akárhányszor megnézem egyre csak izgatottabb leszek, pedig tulajdonképpen nem történik semmi. Ez csak egy videó. És valahogy mégis több. Ha valami képes ilyen érzelmeket kiváltani belőlem, akkor az nem csak egy egyszerű zene, kép, vagy videó. Valami amiben ott van az egész világom, az életem. Négy srác, ennyi az egész. Semmi több és mégis ez valami olyan amit talán nem is lehet kimondani, vagy leírni. Ez hozza közelebb őket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése