2012. március 25., vasárnap

Borító!!! OMG!!!


Ezt mindenkinek csekkolnia kell!
Szóval nem bírtam sokáig és csináltam egy borítót a "Melyikőtök?"-höz. És igen tudom egoista vagyok, sokan mondják, de szerintem borzasztóan jó lett. Főleg, hogy kb. fejből toltam az egészet! Büszke vagyok magamra és persze köszi nektek is, akik olvasság, mert ez inspirált! Felhívnám rá a figyelmet, hogy ez a kép NEM fetétlenül a történet végét jeneníti meg, szóval lehet tovább találgatni és izgulni!;) Hajrá! És mindenkinek köszi még egyszer!♥

3 megjegyzés:

  1. húúúúúúúúúúú nagyon jó lett! aztaa gratula :D

    VálaszTörlés
  2. Digitálisan csináltad? Amúgy kúrva jó!. Már elnézést a kifejezésért..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. LOL! Nem! nem tudom hogy kell digitálisa rajzolni. az összes rajzomat és illusztrációmat "kézzel" csináltam!

      Törlés