2012. március 27., kedd

Mit szeretnétek?:$

Hát szóval akkor! Számomra ez elég durva de kb. egy hónap alatt több mint 600-an nézték meg ezt a blogot. Nagyon köszönöm mindenkinek!
Gondolkoztam rajta, hogy tulajdonképpen nagyon sokat jelent most nekem ez a fanfiction. Ti is szeretitek... tehát felmerültek bennem a kérdések. Legutóbb mikor megkérdeztem, hogy ti mit szeretnétek, hogy ki legyen az apa, a vélemény végül teljesen megoszlott és én is csak elbizonytalanodtam. Ezen kívűl nem tudom, hogy meddig szeretnétek még ezt olvasni. Egy hónap alatt kb. 10 rész lement, persze még lesz folytatás, amit bele akartam tenni, az benne is lesz. Csak azt nem tudom, hogy ti mit gondoltok. Szeretnétek hosszasan olvasni, vagy kíváncsiak vagytok a "titokra"? Gondolkoztam 2. évadon és azon is, hogy kb. 20 rész után lezárom majd, de ez az utóbbi lehetőség már nincs érvényben, 20 résznél szeretném tovább húzni!
Elég sok munkám van benne, viszont szerintem legalább annyira élvezem az írást mint ti az olvasást. Nagyon lelkesítőek vagytok! Mostanában viszont eléggé elbizonytalanodtam abban a verzóban amit a végére kitaláltam. Szóval arra gondoltam, hogy megit megkérdezlek titeket. Biztosan segítene, mert bizonyos dolgokról nem tudok dönteni. Tehát akkor feltennék néhány kérdést, ha akartok segíthettek!:)
1. Ki legyen az apa? -igen, a legfőbb kérdés! Megvan már a saját verzióm, de azért mégis csak, ti vagytok az olvasók, fontos a véleményetek.:$
2. Legyen szerelmi szál? -valamikor nem régen felmerült ez a kérdés is. Itt ugye a kérdés Ninára és Tomra utalt, de lehet szó Billről, vagy Seth-ről is. Akármi lehet.
3. Mennyire legyen hosszú? -számomra ez a másik érdekes kérdés. Itt teljesen tanácstalan vagyok, csak azt tudom, hogy még semmiképpen nem akarom abbahagyni.

Előre is köszi, na meg azt a 600 olvasót!♥

1 megjegyzés:

  1. Tudod mit? én azt szeretném, hogy ne derüljön ki, hogy ki az apa... mert végül is ,hogy lehetne kideríteni??
    A szerelmi szálat én rád bízom, bár, én inkább a nem felé hajlok, mert félek, hogy elcsépelt lenne a történet, de persze ez mind csak rajtad múlik..
    És legyen NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON hosszúúúúúú :D :D :D :D :D :D :D

    VálaszTörlés